Kurs na TWINE BINDING



Witajcie kochani !

Chcialabym podzielic sie z Wami  kursikiem na



oraz zachecic Was  do zinterpretowania i udoskonalenia go:

TWINE  BINDING
Czyli bindujemy sznurkiem strony naszego albumu:




Oczywiście zaczynamy od okladki:
Wycinamy z tektury 2 strony  boczne oraz srodek okladki.
W moim albumie to 16 cm x 11 cm
Oraz grzbiet  3 cm x 11 cm

Pamietamy o przerwie  pomiedzy grzbietem i okladka.



Ponieważ  nie starczy nam 1 strona papieru craftowego 30 x 30  dokladamy nastepny arkusz i w miejscu laczenia możemy ozdobic  je np.  koronka, tasma lub innym papierem.

Sklejamy brzegi na tasme lub klej.

Nastepnie delikanie na laczenia zginamy okładkę do krawędzi.
I juz mamy okładkę:

Teraz bindowanie naszego albumy .
Oklejamy wewnetrzna czesc naszej okladki. Ja uzylam papieru craftowego ale moze byc to kazdy jaki wam pasuje.
Ja dodatkowo polaczylam dla pewnosci strony wewnetrze tasma washi. 
Nastepnie 
 Bierzemy sznurek owijamy grzbiet

U mnie 7 razy i zostawiamy dlugie konce:
                                            
                                                       Nastepnie w polowie zwiazujemy :


 A teraz  strony wewnetrzne.
Ja uzylam  papieru craftowego.  21 cm x 10 cm
/czyli odjelam po 1 cm z kazdego wymiaru okladki/
Zgielam na polowe.
 Okleilam dodatkowo kolorowym papierem .
 Wkleilam zdjecia.
 Podwazylam sznurek przeciagnelam pod nim i mam juz 2 strony:


         
  I tak 7 razy co dalo mi  14 stron.

                                                                        

  Bez zdjec


    Ze zdjeciami . 



 Po bokach mozna zrobic kieszonki na tagi itd...
no ale co ja Wam mowie same wiecie :0)
I nareszcie dekorowanie strony glownej.
A oto moj mini :0)




4 komentarze:

  1. Przejrzyscie krok po kroku... super... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kursik. Dziękuję za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kursik. Dziękuję za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! jakie proste a jakie efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń