wtorek, 10 czerwca 2014

Craft Szafa : Wyzwanie 37 " Men's style "

Dziewczyny w Craft Szafie podaly nie lada wyzwanie "Men's Style"
  Zawsze mam z tym problemy bo z kobieta to jakos latwiej...tu kwiatek, tu motylek i jest ok :O)
 a mowia ze my skomplikowane jestesmy...
Tak wiec przedstawiam moja wersje : Men's style 


Najgorsze z tego bylo to, iz facet musial miec krawat, musze itd.... gdzie tu takiego znalezc ???? Nie wiem skad dziewczyny wziely takich przystojniakow do swoich prac ...ja znalazlam tylko w/w.

5 komentarzy:

  1. U Ciebie też przystojniacy ;) a jakie ma dostojne wąsy jeden z nich :) Super!!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak przystojniaków znalazłaś ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń