środa, 20 maja 2015

Kawa i Nozyczki - Maj - Moje serce

Witajcie !
Jak wczesniej wspominalam zakupilam nowy Art Journal  - zszywany .
I dzis chcialm Wam go przedstawic z bardzo osobistym / ostatnio cos sie sentymentalna robie...to chyba przez te nadchodzace urodziny :0)/  wspisem dla 
Poniewaz jestem osoba bardzo emocjonalna i moj Art Journal traktuje jak terapie, sadze, ze nie bede musiala duzo opowiadac o tym wpisie.
No coz  w chwili obecnej moje serce wlasnie tak wyglada i mimo najszczerszych checi nie moglam inaczej go przedstawic.
Czasami mowia o mnie znajomi, ze jestem Pesymistka. 
Wtedy tlumacze :
 Kto to jest Pesymista?
to :
Optymista z doswiadczeniem
lub
 Dobrze poinfowmowany optymista.
Ja zdecydowanie jestem przypadkiem nr. 1 
a Wy ???





7 komentarzy:

  1. oj tam, oj tam... po prostu czasami trzeba wylać swoje żale na papier co by serca nie zatruwały...
    takie katharsis...

    a po każdej burzy wychodzi slońce... podobno ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomijając to ,że każdemu zdarzają się gorsze dni ...żurnal piękny;) i własnie do tego są nasze notesy...czy jak zwał żurnale...by na nie przelewać nasze smutki;) a czasami nawet radości;)
    Ja jestem raczej optymistką z małą nutą pesymizmu i odrobiną sarkazmu;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny balans kolorów i kompozycji w całym wpisie żurnalowym... trochę radości i trochę smutku dla balansu... pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro Twoje serce wygląda tak jak w tym wpisie widzę, że masz piękne serce:)
    żurnalowa terapia, o której piszesz, daje doskonałe efekty artystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serce, pełne wyrazu i ekspresji! Bardzo podoba mi się takie mediowanie. Patrzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo cudne tło zrobiłaś, może jakiś kurs zdjęciowy zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tło rewelacyjne bardzo! A i serce piękne!!

    OdpowiedzUsuń