poniedziałek, 21 lipca 2014

Craft szafa , Kartkowe ABC


 Craft Szafa
Wyznwanie  # 40 - Vintage /  
http://craft-szafa.blogspot.com/
Warunkami bylo :
- szkielko lub imitacja
- cos metalowego
- material 
Cos ostanio nie mge sie zdecydowac na styl- minimalistyczny czy przeladowany..... odwieczny dylemat. Uwielbiam gdy dzewczyny za pomoca kliku elementow potrafia wyczarowac cuda jak np. kolezanka hobby-istka . Ale z drugiej strony prace Enczy czy Doroty mk Cynki /zakochalam sie w jej pracach/......No i jeszcze bede musiala sie duzo nauczyc.




oraz Kartkowe ABC

Wyzwanie # 15 - N jak Napis

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe słowa:) Ja niestety też mam ciągłe dylematy "stylowe" , i ciągle się uczę...Pozdrawiam z upalnego IL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostalam tę zielona wstążkę vintage i niestety nie mogę nigdzie kupić podobnej w innej kolorystyce:(

      Usuń
    2. Nie ma w sklepach wszedzie szukalam ja kupuje na ebayu od tej dziewczyny sa pieknie pogniecione juz i jak za 10 yardow z przesylka to jest ok http://www.ebay.com/itm/251575051371 ale niekiedy mozna taniej kupic.
      Mam problem bo ja lubie dotnac wczesniej ale niestety tylko net. Michaels nie ma Jo-ann nie ma A.C. Moore nie ma Hobby Lobby nie ma.

      Usuń
  2. Piękna kartka, pokazuje, że można wypośrodkować między minimalizmem i dużą ilością dodatków i tez jest rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze zatrzymuję się u Ciebie na dłużej i patrzę......:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :) Napis fajnie widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czemu twierdzisz, że jesteś początkująca, ja tu widzę całkiem zaawansowane działania z bardzo pozytywnym efektem :-) Macham przeskakując prosto z czatu primowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od poczatku roku scrapuje .

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dlaczego uważasz, że musisz się decydować na jakiś konkretny styl? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wiele powodow. Np jakie papiery kupowac? Jakie dodatki ? W czym jestem dobra ? Co mi lepiej wychodzi ? Jak narazie to kupuje co mi taniego wpadnie w rece. Papiery z ktorych nigdy nie zrobie nic logicznego zalegaja mi w szafie. Ja jestem praktyczna...no coz typowa wielkopolanka :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLiczna kartka i bardzo klimatyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak niebanalnie. Dziękuję za udział w kartkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam ten problem, ale stwierdziłam, że w zależności od nastroju będę tworzyć albo na bogato albo minimalistycznie :)
    a kartka jest naprawde interesująca :)
    dziekuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY!

    OdpowiedzUsuń