środa, 2 marca 2016

Na Strychu

Witajcie !
Wlasnie wczoraj wyslalam moje karteczki wielkanocne do Polski.
Co sie dzialo na poczcie to juz inna historia ale wszystko /czyli ceny/ zmierza do tego aby umarla tradycja pisania ! Oczywiscie zwyklemu pracownikowi poczty nie  miesci sie w glowie jak kartka moze byc 3D. Jakim cudem cos odstaje w kopercie !!! No a jesli odstaje to nalezy wypisac kwit celny i zaplacic 12 krotnosc normalnej ceny.
Tak wiec niektorzy odbiorcy sa proszeni o wyrozumialosc bo musialam  kartki w kopercie potraktowac piescia !  Profanacja sztuki ! No ale coz sie nie robi w kryzysie? 
Tak wiec zostala jedna sierotka wialkanocno i zglaszam ja na wyzwanie 


 






3 komentarze:

  1. Joasiu, to źle skierowana agresja była, pięścią to trzeba było pocztowca potraktować
    od razu pojmowanie rzeczy by mu się zmieniło ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje panie "pocztowe" juz wiedza, ze wstrzymam kolejke :) ...a ja wielkanocnie jeszcze w przysłowiowym lesie... :) cudne jajo... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. Co do Pań na poczcie to również niejednokrotnie miałam problem, bo "nie ma takich kopert na Pani kartkę" . . samo życie! Bloga dodaję do obserowanych i zapraszam do siebie:
    http://ninahscrapworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/ninahscrapworld/

    OdpowiedzUsuń